Pitkän aikaa olin sitä mieltä, että mulla ei vielä ole niin paljon askartelukamoja, että niistä tarvis alkaa luopua. Tänä kesänä ajatukseni ovat kuitenkin kääntyneet. Muutamia juttuja on tullut myytyä. Etupäässä askarteluinnostuksen alkuaikoina hankittuja yksinkertaisia juttuja. Mutta myös joitakin stansseja, jotka on tullut ostettua, mutta jääneet sitten käyttämättömäksi. Joy!n pilvistanssi tuli hankittua, kun kaikki muutkin sen ostivat ja loppui kesken heti kättelyssä. Heti alkuvaiheessa olin jo hiukan sitä mieltä, että mihin mä sitä oikeastaan käyttäisin. Ostin sitten kuitenkin, kun ei se paljon maksanutkaan. Puolisen vuotta se makoili stanssilaatikkoni pohjalla sen enempiä tunteita herättämättä. Loppukesästä laitoin sen sitten myyntiin. Ja juuri, kun olin sen myynyt ja postittanut, pari päivää sen jälkeen sain idean tähän korttiin

DSC03747%20%28640x480%29-normal.jpg

Pinkissä ympyrässä oleva Onnea pahvileike oli mennyt pieleen muutama kuukausi sitten, kun ei sopinutkaan siihen korttiin, mihin olin ajatellut. Aikani kun se pyörii mun askartelupöydällä, niin keksisin tällaisen kukka-ajatuksen. Pilvistanssi oli myyty, joten piti sitten keksiä muu tapa saada pilvet korttiin. Tulostin myynti-ilmoitusta varten ottamani kuvan. Leikkasin siitä yhden pilven irti ja piirsin kartongille. Ei tullut ihan niin siisti, kuin stanssatessa, mutta ajaa asiansa.

Olen myös pitkään ajatellut luopua yhdestä Magnolia leimastani. En muutenkaan suuremmin Magnolioista välitä. Ostin tämän aikanaan, kun ajattelin, että Magnolialla on niitä istuvia hahmoja ja ne pitää liittää johonkin sellaiseen kuvaan, missä voisi istua. No eihän tässä kuvassa edes ole sellaista paikkaa, missä voisi istua. Ja kuvakin on niin pieni, ettei siihen mahtuiskaan istumaan. Ajattelin siis laittaa leiman myyntiin. En vaan ole saanut aikaiseksi kuvata sitä. Kun viime viikolla palasin töihin vuoden tauon jälkeen, työkaveri tuli heti kysymään, että olisko mahdollista saada korttia. Tytär oli juuri täyttänyt vuosia ja säästää omaa kotia varten, joten kuvassa saisi olla "punainen tupa ja perunamaa" -tyyliä. Ja sitten mieleeni putkahti tämä jo myyntilistalle joutunut leima. Ja tällainen kortti siitä syntyi

DSC03805%20%28640x480%29-normal.jpg

Mitä tästä opin? En enää myy mitään leimoja enkä stansseja. Joskus tulee varmasti sellainen hetki, kun niitä tarvitsen.